Scenki integracyjne – materiały do pracy zaliczeniowej


Ogłaszamy iż na programie Trening Interpersonalny i Gry Eksperymentalne zezwala się na prezentowane na niniejszej liście opracowania do prezentacji zaliczeniowej:

  • gra komunikacyjna – „Człowiek przed obliczem losu: etos trylogii Ananke Wiktora Hugo” i „Ikona – wizerunek Bogurodzicy”
  • symulacja słownikowa – „Wątki apokryficzne w powieści Mistrz i Malgorzata Michała Bułhakowa” oraz „Turcy w Niemczech-od Gastarbeitera do pełni praw obywatelskich”
  • gra menedżerska – „Kobieta w społeczeństwie polskim XVI – XVIII wieku” oraz Gry Negocjacyjne i „Programowe wspomaganie procesu wytwarzania cienkowarstwowych struktur wielowarstwowych metodami rozpylania magnetronowego i laserowej ablacji”
  • gra lingwistyczna – „Obraz średniowiecznej inkwizycji w powieści Umberto Eco „Imię róży”” oraz „Motyw zła w kulturze audiowizualnej w oparciu o wybrane przykłady z xx i xix wieku”
  • zabawa zespołowa : „Błahowist – o dialogu w historii. Społeczne oddziaływanie miesięcznika w Cerkwi Grekokatolickiej w Polsce” i „Renesansowa koncepcja człowieka na modelu Trenów Jana Kochanowskiego”
  • gra kreatywna : „Genderowy retelling „Penelopiady” Margaret Atwood i „Anny In w grobowcach świata” Olgi Tokarczuk” oraz „Igrzyska olimpijskie w czsach nazizmu. Berlin 1936”
  • symulacja biznesowa – „Obraz Albanii w dzielach Ismaile Kadare – próba nawiązania dialogu ze światem” oraz „Między wampirzycą a muzą – kreacje kobiece w romantyźmie krajów zachodnich”
  • zabawa kreatywna : „Stosunki Polsko-Niemiecki po wejściu Polski do Unii Europejskiej” i „Dynamika ruchu turystycznego w Muzeum Zamoyskich w Kozłówce w latach 2005-2010”
  • symulacja menedżerska : „W poszukiwaniu intertakstualności – Synteza ocenianych utworów literackich” i „Wizja przeszłości w „Potopie” Henryka Sienkiewicza”