Gry szkoleniowe – fundamenty teoretyczne do pracy zaliczeniowej


Informujemy że na studiach Andragogika i Symulacje Umiejętnościowe zaleca się tu przedstawione tematy do zaliczenia:

  • symulacja językowa : „Kultura stosów. Prześladowanie czarownic w Hiszpanii, Portugalii i Francji od XV w. do VIII wieku” oraz „Obraz Holocaustu w kinie europejskim”
  • symulacja biznesowa – „Składniki kultury w kręgu zagadnień ” oraz „Wirtualny dyskurs polityczny na modelu obserwowanych blogów politycznych”
  • zabawa strategiczna : „Opinie grup pacjentów na temat poprawy zdrowia po pobycie w uzdrowisku” oraz Gry Negocjacyjne oraz „Czarodziejki i czarownice w wybranych opisach doby starożytności i średniowiecza”
  • zabawa lingwistyczna – „Czwarta władza w kontekście telewizyjnych i internetowych serwisów informacyjnych w Polsce po transformacji systemowej” i „Motyw kobiety w baśniach, bajkach i legendach”
  • symulacja językowa : „Anglicyzm w prasie kobiecej na danych źródłowych z „Twojego Stylu”, „Gali”, „Cosmopolitan”, „Elie”” oraz „Reklama jako narzędzie wywierania wpływu. Techniki perswazyjne w reklamie”
  • zabawa lingwistyczna : „”Bo ja kobieta, na którą patrzą – patrzę sama na siebie…” Obraz kobiety w kulturze popularnej – między stereotypem a emmancypacją (feminizmem). Wyzwolenie czy zniewolenie? Co kryje model współczesnej kobiecości?” i „Percepcja chrześcijaństwa w Japoni”
  • gra lingwistyczna : „Chrzest Polski – hipotezy dotyczące miejsca w świetle dawnych i najnowszych badań historycznych” i „Terroryzm islamski przypadek Al.-Kaidy”
  • zabawa edukacyjna – „Ślub i małżeństwo w religii prawosławnej i katolickiej” oraz „Oblicza pamięci w cyklu podolskim Włodzimierza Odojewskiego”
  • zabawa słownikowa – „Procesy czarownic w Wielkopolsce na podstawie obserwowanych przekazów literackich (od XVI do XVII wieku)” i „Cyganie w Polsce. Problematyka historyczno – kulturowa a współczesność”