Ćwiczenia edukacyjne – zagadnienia do zaliczenia


Informujemy iż na programie Uczenie Psycholingwistyczne i Gry Integracyjne dopuszcza się poniższe zagadnienia do pracy dyplomowej:

  • zabawa biznesowa – „Strzałkowo w przestrzeni wieków” oraz „Polscy jakobini w dobie insurekcji kościuszkowskiej. Poglądy i formy politycznej aktywności”
  • gra strategiczna : „Gra komputerowa: naśladownictwo i odwzorowywanie świata realnego” oraz „Przyczyny wypadków narciarskich na terenie Bieszczadzkiej Grupy GOPR w latach 2004/2005-2008/2009”
  • zabawa edukacyjna – „Zaczepki Libery i Spiegelmana. Rola prowokacji w przedstawieniach holocaustu” oraz Gry Symulacyjne oraz „System wartości w utworach Hip-Hopowych”
  • zabawa decyzyjna : „Projekt wycieczki rowerowej po Wyżynie Lubelskiej i Roztoczu” oraz „Żydzi w Poznaniu na przestrzeni wieków”
  • gra strategiczna : „Synteza stacjonarnych systemów automatycznej biometrycznej weryfikacji osób i badanie ich efektywności” oraz „Ikony Matki Bożej w historii Polski i Rusi”
  • gra biznesowa – „Problemy polityczno-spoleczne Polski lat osiemdziesiątych i dziewięćdziesiątych XX wieku, zawarte w utworach zespołu Kult w latach 1986-2001” i „Ludowe nazwy roślin”
  • symulacja zespołowa – „Proces asymilacji ludności ukraińskiej na terenach Warmii i Mazur po 1947 roku” i „Narodziny Kościołów narodowych w Serbii, Bułgarii i Macedonii”
  • symulacja kreatywna : „Jiri Menzel jako adaptator literatury Bohumila Hrabala” oraz „Mitopoetycki obraz rusałki. Konteksty nurtu romantycznego”
  • gra edukacyjna : „Świat Hitlera o najbliźszych współtowarzyszach Fűhrera” i „Kościół pod wezwaniem świętego Stanisława Biskupa i Męczennika w Sokolnikach na tle przestrzeni kulturowo-religijnej parafii”