Gry z zarządzania – fundamenty teoretyczne do pracy dyplomowej


Zawiadamiamy iż na programie Kształcenie Alternatywne i Symulacje Eksperymentalne proponuje się następujące opracowania do superwizji końcowej:

  • zabawa lingwistyczna – „Komputer jako narzędzie wspomagające nauczanie (rozważanie na danych źródłowych z Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kłecku)” oraz „Społeczne rozumienie pojęć prawnych: mobbing, molestowanie”
  • symulacja biznesowa – „Rola i znaczenie szlaku świetego Jakuba w turystyce pielgrzymkowej Hiszpanii” i „Obrachunki z narodowym socjalizmem w twórczości literackiej Guntera Grassa”
  • symulacja kreatywna : „Hiszpania a Polska – dwa obrazy katolicyzmu w zjednoczonej Europie” oraz Symulacje i „Igrzyska gladiatorskie”
  • zabawa kreatywna : „Między kulturą elitarną a kulturą masową. Interpretacje wspołczesności” oraz „Kobieta jako „siła niszczycielska” (na modelu ocenianych jednoaktówek Augusta Strindberga)”
  • zabawa kreatywna – „Idea patriotyzmu w postawach i twórczości Adama Mickiewicza” oraz „Sadyzm. Współczesna recepcja filozofii Markiza de Sade na danych źródłowych z filmu”
  • zabawa strategiczna : „Facebook jako narzędzie marketingu społecznościowego firm” i „Pieśń maryjna jej funkcje”
  • gra menedżerska – „Marketing polityczny jako przestrzeń dialogu czy manipulacji” i „Emigracja zarobkowa Polaków do Wielkiej Brytanii i Irlandii”
  • gra kreatywna – „Potencjał turystyczny pierwszych miejscowości powiatu puławskiego” i „Obrazy islamu we wspołczesnej Europie – między asymilacją a wykluczeniem”
  • zabawa językowa : „Gniezno jako ośrodek europejskiej tożsamości kulturowej” oraz „Między prozą codziennego życia a uniesieniami romantycznej miłości – Emma Bovary w utworach Gustawa Flauberta”