Subwencje na warsztaty dla firm


Ogłaszamy że w ramach pogramu unijnego „Świętokrzyski Program Pomocowy” do trzeciego etapu dostały się tu wymienione aplikacje:

  • zbudowanie elektronicznej platformy artykułów reklamowych oraz interaktywnego magazynu o branży artykułów reklamowych – warsztaty negocjacyjne
  • stworzenie zdalnej, systemowej platformy aukcyjnej przez spółkę MSP Polska Sp z oo – warsztaty zamkniete
  • Konferencje Sprzedażowe – szkolenia zamkniete
  • stworzenie platformy kuponowej umożliwiającej przeprowadzenie kampanii kuponowych i projektów lojalnościowych – warsztaty pracownicze
  • wypracowanie portalu zdalnego ARTSCHANNELPL – warsztaty z asertywności
  • stworzenie profesjonalnej usługi zdalnej – elektronicznej i technologicznej platformy (e-pasażu) wspierającej transakcje na rynku budowlanym – warsztaty HR
  • stworzenie serwisu wycenterpl jako kompleksowa kontrola rynku nieruchomości – szkolenia z konfliktów
  • wzrost innowacyjności MobileBox poprzez wypracowanie inteligentnego systemu monitoringu i zarządzania obiektami – warsztaty handlowe
  • zwiększenie konkurencyjności przedsiębiorstwa Quest poprzez rozpoczęcie działalności importowej – szkolenia biznesowe
  • weryfikacja efektów wykorzystania toru w jądrowym reaktorze energetycznym – warsztaty z przywództwa
  • certyfikacja procesów biznesowych pomiędzy firmą Net-s a firmami współpracującymi poprzez wdrożenie modernizacyjnego systemu NET-S B2B – szkolenia sprzedażowe
  • badanie materiałów niepalnych i ich wdrożenie w masowym transporcie pasażerskimPKWiU 361111-3000 – treningi negocjacyjne
  • Budowa modernizacyjnej prototypowej instalacji termicznej utylizacji odpadów oraz wdrożenie jej do produkcji – warsztaty biznesowe
  • Budowa oraz promocja modernizacyjnej platformy dla przedsiębiorstw stymulującej współpracę na zasadach barterowych – treningi z kreatywności
  • Dywersyfikacja produkcji poprzez uruchomienie innowacyjej procedury nadruku Wet-Flex – treningi pracownicze
  • ECO-Mobilność – szkolenia z zarządzania czasem
  • elektroniczny model wspierania obsługi serwisowej i gwarancyjnej (Service Desk) – szkolenia miekkie