Subwencje na warsztaty dla firm
Author:admin
Date:6 października, 2017
Ogłaszamy że w ramach pogramu unijnego „Świętokrzyski Program Pomocowy” do trzeciego etapu dostały się tu wymienione aplikacje:
zbudowanie elektronicznej platformy artykułów reklamowych oraz interaktywnego magazynu o branży artykułów reklamowych – warsztaty negocjacyjne
stworzenie zdalnej, systemowej platformy aukcyjnej przez spółkę MSP Polska Sp z oo – warsztaty zamkniete
Konferencje Sprzedażowe – szkolenia zamkniete
stworzenie platformy kuponowej umożliwiającej przeprowadzenie kampanii kuponowych i projektów lojalnościowych – warsztaty pracownicze
wypracowanie portalu zdalnego ARTSCHANNELPL – warsztaty z asertywności
stworzenie profesjonalnej usługi zdalnej – elektronicznej i technologicznej platformy (e-pasażu) wspierającej transakcje na rynku budowlanym – warsztaty HR
stworzenie serwisu wycenterpl jako kompleksowa kontrola rynku nieruchomości – szkolenia z konfliktów
wzrost innowacyjności MobileBox poprzez wypracowanie inteligentnego systemu monitoringu i zarządzania obiektami – warsztaty handlowe
zwiększenie konkurencyjności przedsiębiorstwa Quest poprzez rozpoczęcie działalności importowej – szkolenia biznesowe
weryfikacja efektów wykorzystania toru w jądrowym reaktorze energetycznym – warsztaty z przywództwa
certyfikacja procesów biznesowych pomiędzy firmą Net-s a firmami współpracującymi poprzez wdrożenie modernizacyjnego systemu NET-S B2B – szkolenia sprzedażowe
badanie materiałów niepalnych i ich wdrożenie w masowym transporcie pasażerskimPKWiU 361111-3000 – treningi negocjacyjne
Budowa modernizacyjnej prototypowej instalacji termicznej utylizacji odpadów oraz wdrożenie jej do produkcji – warsztaty biznesowe
Budowa oraz promocja modernizacyjnej platformy dla przedsiębiorstw stymulującej współpracę na zasadach barterowych – treningi z kreatywności
Dywersyfikacja produkcji poprzez uruchomienie innowacyjej procedury nadruku Wet-Flex – treningi pracownicze
ECO-Mobilność – szkolenia z zarządzania czasem
elektroniczny model wspierania obsługi serwisowej i gwarancyjnej (Service Desk) – szkolenia miekkie